Oyku3005 Durumu yaşayan afedersiniz 1.5 -2 saatir 4-5 defa çıktım lavaboya yoğun sancı ve su gibi nedir ishal tehlikeli diyorlar
minikbebegim06 Oyku3005 acile gidin baksınlar isterseniz vücut su kaybettiği için tehlikeli deniyor gebelikte
Oyku3005 minikbebegim06 evet mecburen gittim evham yapmak istemedim ama mecburiyetten bir tanede kızım var onun için ayağa kalkmam lazım nst çekildi serum takıldı kan ilacı yapmış öyle yarın kontrol dedi olmazsa yatış verilcekmiş