Hbhh sakın zorlamayın. Besleme aralıklarını açın. Bir de eline kaşık verip önüne yoğurt koyabilirsiniz, siz de yandan yedirirsiniz. Benim oğlumda da dönemsel iştahsızlık oldu hastalık ve diş dönemlerinde, sonra geçiyor. Gece beslenmesi devam ediyorsa kesin, sabah açlıkla kahvaltı yapmayı öğrenirse devamı geliyor zaten.