gokgok34 2 gün sonra sezeryan doğumum var. İlk bebeğim. Çok heyecanlıyım kızlar dualarınızı beklerim 🥹🥹🩵🩵🙏🏻🙏🏻
Tuba5252 gokgok34 sağlıkla kucağına al inşallah 🤲🤲 darısı benim başıma dört gözle doğum zamanı gelsin diye bekliyorum 🥹 30 haftalığım bel ağrım yan ağrım çok günler zor geçiyor hayırlısıyla gelsek o güne 😊
gokgok34 Tuba5252 inşallah sağ salim sizinki de❤️ merak etmeyin su gibi geçiyor 30 dan sonrası🥹 az kalmış sabır🙏🏻🙏🏻