Liddle_mom kesinlikle geliştirilmesi gereken birçok özellik var. Mesela istediğimiz zaman kullanıcı adı değiştirebilmeliyiz, açtığımız postları silebilmeliyiz, yaptığımız yorumları silebilmeliyiz. Bunların hepsinin sınırlı olması ve yapılabilmesi için yönetime mail vs atılması çok sıkıntılı bir durum bence.