Simge_gunes Kızlar merhaba öncelikle Allah hepimizin kucağına sağ Salim almayı nasip etsin.🤲🏻 Kaçıncı haftada kalp atışlarını duydunuz acaba ?
egee_momm Simge_gunes Ay bende böyle bi post açacaktim denk geldiğim iyi oldu. 5+2 de gittim kese oluşmuş dedi haftaya gel kalp atışı duyulur dedi 6+2 de gitsem duyulur mu acaba?🥰
Merve_kucuk Simge_gunes Allah hepimizin kucağına sağ Salim almayı nasip etsin.🤲🏻 Amin inşallah 🤲🏻 Simge_gunes Kaçıncı haftada kalp atışlarını duydunuz acaba ? Ben direk 8 haftalıkken gitmiştim. O zaman duymuştum.
Simge_gunes egee_momm Bende 5+2de gittim kese göründü çok şükür haftaya gel dedi bana da ya da 10 gün sonra dedi ama bende kararsızım haftaya mı gitsem 10 gün sonra mı diye çünkü 1.5 saat yol var bilemedim