Bende ikinci kolay olur kendi sancın gelir kız bebek kolay olur diye çook duydum ama maalesef kızım kendi gelmek bilmedi yine son güne kadar bekledik suni aldım. Ama açılmam ilerlemedi bebeğinde kalp atışları düşünce mecbur sezeryana döndük. Ama rahat ve güzel geçti çok şükür. O suniyi çekmeden direkt sezeryan olsaymışım keşke dedim.