Gunesibekliyoruz bel fitigi olayini cok iyi bilirim, acilarinizi anliyorum 9 ay patlak fitikla durmus ve felce dogru giderken acil ameliyata alinmis biri olarak. Hamilelikte kim bilir ne kadar zordur. Ben aneliyatliyim diye bile 34. Haftaya zor geldim. Son iki aydir belim cok fena agriyo ayakta durunca. Fitik tekrarlama riski var diye sezeryan olmayi dusunuyorum. Allah sizin de yardimciniz olsun.