Ozlemmm3535 Ay Klomen ve Ovitrelle ile de gebelik oluşmadı maalesef reglim iyice sökülsün 3. gün doktora gideceğim 4. Ay tedavisi için tam 11 ay oldu denemeye başlayalı aşılama için danışacağım doktorum 6 ay klomen ile sonuç alamazsak aşılama yaparız demişti ama ben hemen istediğimi söyleyeceğim bakalım ne diyecek 🥹
Ozlemmm3535 Eri klomenden öncesini bilmiyorum Çünkü Klomen ile bile çok yavaş büyüyor benim yumurtlarım maalesef
mrp2023 Ozlemmm3535 yani bence çekilmeli tüpler tıkalıysa çünkü istediği kadar yumurta büyütsün çatlatsın olmaz inşallah tüplerde bi sıkıntı yoktur tabi