icoz24 maalesef ben 25 haftalik dogum yaptim 2. Side 26 haftalik oldu ve kizimi kaybettim. Perde cok derindi büyüktü anlasilmadi bile perde oldugu rahimi tamamen kaplamişti ortadan ikiye böldü sonrasinda ameliyat oldum perde alindi şuan cok şükür 32. Haftama kavuştum. Cogu kadinda perde cok zararsiz hic farkedilmiyor bile