Tüp bebekte klomen mi? Klomen femara tarzı ilaçlar aşılama segmentindeki tedaviler için kullanılıyor tek başına yeterli olmaz ki. Tüp bebek ağır ve uzun bir süreç iğneler kullanılıyor ki çok ve kaliteli yumurtalar oluşsun diye. Doktorunuzu değiştirin lütfen her yaptığı bir tuhaf geldi bana. 5 yıl türlü türlü tüp bebek doktoruna göründüm ilk defa böyle bir şey duydum. Ayrıca klomen çok ve kalitesiz yumurta üretir demişti doktorlarım, sonra femaraya devam etmişti aşılamada. Dediğinizin tam aksi yani az ve kaliteli yumurta üretimi sağlamıyor 🥲