Kızlar tam 11 haftalık hamileyim normalde bugüne kadar çok mide bulantım olmamıştı yani toplasan 4 5 kere olmuştu oda akşamları idi ama son 3 4 gündür hem sabah hem akşam ne yesem 5 dk geçmeden çıkarıyorum sizce normal mi normalde 12. Haftaya doğru azalması gerekmez mi yardımcı olur musunuz