Bhado33 teşekkür ederim inşallah. 12.haftamdayım.doktorları iyi ama cocuk doğdugunda cok basit bi şeyden hemen yoğun bakıma yatırıyolar cocukları. Sırf biraz para alabilmek için. Ben salihlide yaşıyorum o yüzden burda genel olarak can hastanesinde öyle durumlardam şikayet ediyolar. Medigüneş ve özel salihli için öyle bişey duymadım