Kızlar dün çok ayakta kaldım sabah leke gelmişti doktor progestan 100 mg ağızdan verdi kullanıp geçen varmı kürtajdan sonraki gebeliğim böyle bi durum olunca çok korktum içerde kanama alanı yokmış birde kan sulandırıc kullanıyorum geçermi leke bi sorun olmaz değilmi :(