Tasya Kızlar merhaba mart sonu doğumum var hemşireye verilecek hastane çıkışı arıyorum krem beyaz tonlarda sade bişey önereceğiniz sizin aldığınız var mı rica etsem söyler misiniz
Hshshzgsghzhshs Tasya ben Instagramda yaptırdım ama istediniz desen şekil vs yapıyorlar kumaşı 100de yüz Pamuk ben çok beğendim
rumikaa Tasya ben böyle aldım ilk giymesi için bide böyle isimli aldım ama hemşireye isimli olanı vermeyeceğim
Tasya Hshshzgsghzhshs canım isimli yaptırdım ama ilk doğduğunda ebeye vermek için sade düz bişey arıyorum
Tasya Bnguuu_102 evet erkek. İsimli yaptırdım ama onu resim çekilirken giydiricem hemşireye sade bişey vermek istiyorum
rosatue Tasya hm’den 3lü patikli alt, 3lü anvelop body almanızı öneririm. 0-1 ay tam yenidoğana cuk oturuyor. İlk çocuğumda çok memnun kaldım. İkinci için aynılarını aldım yine.
Pimpirimannesi Kızıma bunu aldık aşırı kaliteli ve güzel eski zaman kuyafetleri gibi danteli deseni falan çok beğendim kumaşı da yumuşacık. https://ty.gl/qmo6jerly3ogx
zynpknt Tasya hiçbir yerde stok bulamadım ya hepsiburadada falan da bulamadım ben ekim ayında almıştım