Kizlar merhaba ben bir ay önce doğum yaptım hamilelikte ekstra atimlarim vardı fakat nabzım normaldi doğumdan sonra başlarda ekstra atimlarim oldu fakat son zamanlarda hiç hissetmedim ama doğumdan sonra nabzım çok düştü niye anlamıyorum otururken 45 i bile gördüğüm oldu belki uyurken daha da düşüyor bir yıl içinde üç defa kardiyoloji ye gittim defalarca EKG ve eko yaptirdim sorun yoktu ama o zamanlarda nabzım normaldi çok yavaş atıyor kalbim hamilelikte tansiyon sorunundan dolayı doğumdan sonra iki hafta tansiyon ilacı kullandım acaba o mu yaoti diyorum da şimdiye etkisi geçer bu durumu yaşayan var mı ancak çok çok hareket etmem lazım ki 70 İ göreyim bu durumda basım da dönme hissi gibi bı his yapıyor sanki defalarca derin nefes almışım da bas dönmesi olmuş gibi