egee_momm ben şehir Hastanesi’nden memnun kalmadım etlige gitmiştim bende tecrübe yok ilgi yok guleryuz yok miyomum ve kistlerim var kasık ağrısıyla kıvranarak gittim 3 aylık hamileyim ben sormadan cevap vermiyor diyorum kasik ağrım kistlerden olabilir mi gebeliğime bir zarar verir mi diyor ki olabilirde olmayabilir de birde gelmiş bana miyomun nerde diye soruyor daha muayne etmeden ben ne bileyim siz bakıp goruceksinkz dedim zaten ağrıyla randevum olduğu halde 3 saat beklemisim o günden sonra bitti şehir hastanesi benim için hamile insanlaei tecrübeli doktorlar muayne etmeli bence ya