burcuyilmazzz38 bunu size söyleyen kim ? Siz durumu mahkemeye vermeyin diye söylemişler gibi geldi bana ,bazı insanlar anestezi altında doğum yapıyorlar yani aktif olarak ıkınmasa bile doğum gerçekleşiyor , sıkışmanın sebebi bebek iri olabilir ya da sizin çatınız dar olabilir her iki durum da da sezeryana alınmanız gerekiyordu , bebeğiniz için de Allah şifasını versin inşallah sağlıkla atlatmıştır süreci ama siz kendinizi suçlamayın bu konuyla ilgili