23+4 haftalık gebeyim bugün sadece ev süpürdüm yemek yaptım biraz fazla ayakta kaldım diye heralde karnımda şuan gerilme tarzında ağrı var çok korkuyorum acaba yorulduğum içinmidir bebeğim makat gelişti normalde sizdede böyle oluyormu acaba temizlik sonrası normalde temizliğide haftada 1 eşimle yapıyorduk bugün tek yapınca korkmaya başladm 😓