Yarenn24 Kızlar birsey merak ediyorum doğumdan önce bebek hareketleri azalır mı artar mı acaba ? Ben 39 haftalık oldum bugün . Normalde bebeğim hareketliydi ama bugün hareketlerini çok çok az hissettim normal mi acaba ?
atlasinannesi231118 Yarenn24 son günlerde hareket takibi çok önemli. Tatlı birşeyler yiyip sola yatıp hareketine bakın yine çok azsa acilde baktırmakta fayda var 🌸
Tesen Yarenn24 Ben de 38+6 haftalığım. Benim bebenin de hareketleri bir kaç gündür azaldı. Doktor dedi zaten hareketlerini takip et diye. Son zamanlarda azalıyormuş eğer uzun süre hareket etmezse özellikle yemekten sonra sola yatınca hareket etmezse acile gel baksınlar dedi.
Anonim2828 yeni_anne2 anne yorulunca bebeğin hareketleri azalıyor mu ? Bende 23+4 teyim bazen çok hissederken bazen hissetmediğim bazende çok az hissettiğim oluyor bu yorgunlukla ilgili midir
yeni_anne2 Anonim2828 evett canım yorulunca ayakta durdukça bebek de etkileniyor oda bir nevi yoruluyor böyle olunca bir Türk kahvesi içip çikolata yiyip solunuza uzanıp dinlenin hareketlenecektir😊 tamamen hissetmeniz 27 28 haftadan sonra olurr bu haftalarda çok aktif olmazz 🌸
yeni_anne2 Eliffyamann valla benim de norlmade maşallahı varr 🤭ama çok aşırı yorulunca durgunluğu oluyor dinlenip bir kahve içiyorum norlmale dönüyor 😁