sutlukahve_ Kizlar mesela 2 ay adet olmadık 3. Ay da 4-5 haftalık hamile oldugumuzu öğrendik bu riskli bişey mi sorun yaratır mı hamilelikte?
sutlukahve_ MelodyFairy ya bende bı kez öyle olmuştu kese gelismedi şimdi de şüphem var ama yine aynı şey olursa diye telaş ettim ,😞