Herkese merhaba. Kızlar benim 2. Doğumum olacak kısmetse. İlk doğumum epidural oldu o zaman panik atağım olmadığı için çok rahat geçmişti. Fakat şimdi panik atak hastasıyım, ilk doğumum rahat geçmesine rağmen şuan tekrar epidural doğum yapabilir miyim bilmiyorum? Genel mi olsam diyorum. Ona da bir türlü emin olamıyorum. Yengem doğumdan çıktıktan sonra ağrısı çok olmuştu. Ben epidural’de hiç ağrı sızı hissetmemiştim. Ama nabzım yükselir tansiyonum çıkar diye çekiniyorum. Aranızda panik atak olan var mı? Süreç nasıl ilerledi?