Kızlar ben devlet hastanesine gidiyorum ama bebeğimi bu zamana kadar renkli görmedim hiç sadece siyah beyaz 4 boyultu ultrasonla gördüm o da mecburiyetten gönderildim 4 boyutluya.
Sorum şu ki yarın hastaneye gidiyorum doktoruma desem renkli ultrason ile bakar mı yani ben şöyle duydum bunun için ek ücret alıyorlarmış doğru mu acaba?