Merve8155 Kizlar normalde 3 gun yogun gelirdi sonra lekelenmd seklinde 6 gunu bulurdu reglim.28 gunde bir olurdum.simdi 26 gun e dustum 3.gunum bugun kanama bitti nerdeyse 2.gunde kesilmeye dondu neden boyle oldu acaba bilgisi olan var mi veya basina gelen
Sahra1221 Merve8155 bende de oldu. Burda yazanlar olmuştu kürtajdan sonra azaldı diye. İsterseniz kadın doğuma görünün. Sinir bozuyor
Merve8155 Sahra1221 10 unda kontrolum var tekrar bebek dusunuyoruz da suan nerdeyse 3 gunde bitti yani kesildi sogan suyu da ictim gelmedi ama yumurtlamaya kadar icmeyi dusunuyorum
Sahra1221 Merve8155 benim geçen aylarda öyle olmuştu. Çok üzüldüm ama yaşayanlar varmış onu görünce biraz moralim düzeldi. Doktora durumu anlatın hormon tahlili yapın varsa bir şey ordan çıkar. Umarım güzel sonuçlar alırsınız ☺️
SuEr_Tu1512 Sahra1221 Hormon tahlili de yaptırdım adetin 2.günü gayet iyi çıktı, değerlerim de güzel. Neden böyle oluyor acaba benimde ya aklıma kuşku düştü ☹️