Mir03 Gebeliğiniz de doğum paketi aldınız mı ? Ben çok kararsızım alıp almamakla fikir almak istyorum.
Serpoo Mir03 ben aldım ve memnunum aralık ayında 46 bin tl ye ben paket aldım bu sene doğum fiyatları min 30 bin tl
aslaninannesi7 Mir03 ben 2024 Mayısta hamile kaldım ocakta doğum yaptım gelecek zamları düşünerek de en baştan doğum paketi alıp çok rahat ettim tavsiye ederim bence mantıklı eğer almasaydım ocakta 2 katı ücret ödeyecektim gelen zamlardan
FtmaGlr Mir03 Kesinlikle aldık ve iyi ki almışız 65 tl ödedik oda süslemesinden doğuma ve doğum sonrası kontroller 7 psikolojik görüşmesi diyetisyen eşim için mini check ıp paketi vs hepsi içindeydi 😌
Mir03 Serpoo Banada 50-68.500-70bin fiyatlarla karşılaştım. 50 olan makul geldi yine de acaba paketsiz ilerlesem daha mı iyi olur yoksa paketle mi ilerlesem daha iyi olur emin olamadım
Serpoo Mir03 devlete takip yaptırıp sadece özelde dogum yapcaksan olabilr. Diger türlü her doktora gittgnde muayne ücreti + tahliller için para bilemedm astarı yüzünü geçiyo. Doğum paketi her halukade avantajlı kalıyo.
Mir03 Serpoo yok tamamen özel istiyorum ikinci hamileliğim bu ilkin de yapmadım bu hamileliğim de aklıma geldi daha henüz ilk muayenemide olmadım araştırma içindeydim
Balumudum 9 haftalığım doğum paketi aldığımda bebeğe birşey olursa ücret işlemleri nasıl oluyor iade oluyor mu yoksa para boşa mı gidiyor ?
Serpoo Balumudum bu bilgiyi hastaneninz daha net verir. Bn vm medical parkdan aldım Allah korusun kötü bişy olursa o ana kadar yapılan işlemler düşülp kalanı iade ettiklerini söylediler