rabiayy Kızlar forumlarda hep okuyorum, neredeyse tüm gebelerin belirtisi, akıntı. Ben son 2 gündür inanılmaz bir uyku hali var, bir de ara ara gelen kasık ağrısı ve bel ağrısı. Bat 14 Şubat. Yumurtlama 24 ocak. Akıntı yaşamadan gebelik yaşayan var mı?
hamcokelek33 rabiayy bence herkeste aynı olacak diye bişey yok🥹 hamilelik çok kişisel bişey, ben 1 gün gecikmeyle öğrendim, doktor bile ilk duyduğunda gebe çıkmayabilirsin yalancı pozitif olabilir kan sonucun çıkmadan heveslenme demişti. Ama betam 700lerdeydi. O yüzden kimseyle kıyaslamayın kendinizi, adetiniz gecikir gecikmez test yapın bence. Erken gebelik testlerine hiç güvenmiyorum çok yanıltıyor . Kaset test en iyisi hemen ondan yapın🥹
Dorammm rabiayy ama daha çok erken 1 hafta bile olmamıştır döllenmesi ne gibi bir belirti olabilir .12 gün var nerdeyse daha döllenme olmamış bile olabilir .en az 1 hafta sonra az buçuk belirti olur .
Sendenbanakalan Benm akıntım oldu halâ var yolun başındayım umarım sizinkidede pozitif olur🦋 akıntı+bel kasık agrıları duh degşikligi igne batıyomuş hissi bacakta sızı gibi belirtiler varmı ?
rabiayy Sendenbanakalan bel kasık ağrısı var. Yorgunluk hali ve uyku isteği var sürekli. Onun dışında bacaklarımda ağrı var, o kadar. Ama regl çok var daha. Bu ay erken yumurtlama gördüm kendi döngüme göre. Geçen ay kimyasal geçirdim, onda hiç böyle belirtilerim yoktu
Ayssa202 Bende resmen adet ağrısı çekiyordum ama kısa kısa sürüyordu her seferinde adet olduğumu zannediyordum ama dün öğrendim hamileymişim
Ayssa202 rabiayy benim adet günümde negatif çıkmıştı ama 3 gün geçti silik 5 gün sonra ise biraz daha belirgin çıktı
Adelon5533 rabiayy benimde seninle aynı günler yumurtama oldu bat 14 Şubat karın bölgemde kılcal sancılar oluyor arada bence erken daha 2 hafta var daha her şeyin hayırlısı bakalım inşallah hamilelik müjdesi alırız umarım 🤲🙏