Zg6641 benim de ilk bundan önce 14.haftamda yine aynı yerde gaz sıkıştı sancı giriyordu her 5 dkda bir doktora gittim bebekte rahimde problem yok dedi genel cerraha gönderdi apandisit mi diye genel cerrah gaz sıkışması dedi ve 2-3 gün sonra geçmişti şimdi yine aynı yerde apandisit bölgesinde sıkıştı bu sefer ki daha hafifti ama yattım hep bugün de o bölgede sızı acı var ve arada kasığa vuruyor kasık ağrım oluyor saniye sonra geçiyor bu kasıkta kasılma yapar diye korkuyorum ama ayırt edemiyorum da şu an 21 benim