Dlryldz hele ben riskli gebeyim hic bilmiyorum ameliyatima.kadar kendisi yapti tamibimiher hafta yapiyor serklajimi yapti ilaclarimi ayarliyor 3. Sezaryan 2 ameliyat gecirdim riskim fazla eger 100 bin ustu derse yapamayiz ama 70 80 e kabulum insallah cok yuksek fiyat cekmezler bizede