Merhaba arkadaşlar oğlum 2 ay önce 33+6 da doğdu hastanede frisolac prematüre bebek mamasını almamı söylediler onu aldım çıktıktan sonra doktoru aynı yemeği yemeye devam etsin daha çok küçük değişitsek ne tepki verir bilmiyoruz dedi neyse işte bu yemek çok kötüydü sürekli gaz sancı yapıyordu kakasıda yeşil renkteydi doktor birinci ayında Aptamil yazdı onu verdik çok güzeldi ne sancısı vardo ne gazı ne kusmadı sadece kaka yapamıyordu onun içinde ilaç yazmıştı son 10 gündür çocuk kaka yapmıyor mecbur lavma yaptık çok kırvılıyor her yemekten sonra kusuyor ve ağkıyor rahatsız oluyor yarın doktor kontrolü var ama size de sormak istedim mamadan mı kaynaklanıyor?değiştirsem hangi mama güzel?