Nnoname tabikide doktoruma gidiyorum daha sonra nst ye geçiyorum gece sancım olursa direkt doktorumu arayıp doğumhaneye geçiyorum orda nst ücretsiz ve nst yazması lazım sistemde yoksa barkod vermiyorlar nst için benim en son nst geçen haftaydı sistemde yazmıyordu direkt doğumhaneye çık dediler bana benim son haftalarım olduğu için belki de direkt doğumhanede nstye alıyorlar ve nst doktor yazarsa 150 tl olması lazım