Valla ben de bir kere alışveriş yaptım geldi. Hatta çok memnun kaldım tam 10 günde elimdeydi. Uygulama dili direk türkçeye çevrildiği için bazen saçma sözcükler olabiliyor. Üst kat komşum neler neler aldı kaç kere sipariş verdi bilmiyorum o da memnundu