bayankahveci Yanur benim 31 aralık olsaydı 1 ocakta gelsin diye dua ederdim 😀 okula kayıt için senenin başı olması daha avantajlı
minikaninannikasi AsliztrkYildirim inşallah canım düşünmemeye çalışıyorum ama ister istemez stres var korku var, inşallah zamanında gelirler bebeklerimiz
GokceKaratasAcar Benimde 25 Aralık gözüküyor ama normal doğumun tarihi olmaz birde kız çocukları 10 gün erken gelir diye söylüyolar 😍 Hayırlısıyla kucağımıza alalım evlatlarımızı ☺
YakupBraKl AsliztrkYildirim benimde inş aralık sonu ocak başı doktor 20 aralıktan sonra bekle dedi en son tarihimizde 4 ocak
minikaninannikasi AsliztrkYildirim normal istiyorum başından beri ama doktorum şun sezaryana yönlendirmeye çalışıyor 🤔
AsliztrkYildirim minikaninannikasi neden seZeryana yonlendırıyorkı sen normal ıstedıgını belırttın mı
BurcuErgnSar AsliztrkYildirim erkek henüz Doğum yapmadım siz yaptınız mı Acaba Regl ağrıları gibi ağrılarım ve akıntım var
Ozgeozata Benim de aralık doğumum normal Doğum olursa 21 aralık ama ben 27 aralık olsun istiyorum babamızın Doğum günüyle aynı gün olsun diye 😗👼🏻🤰🏻🤰🏻💗