Eda-28 Kızlar daha yeni testle hamile olduğumu öğrendim. Zeynep kamile gitmek istiyorum ama bana doktor tavsiyesinde bulunabilir misiniz?
Bkm Eda-28 hangisine gidersen git hep asistanlar oluyor çok nadir Doktorun kendisi oluyor ben en son Özgür kartal a gitmiştim öyle de doğum yaptım iyiydi ilgililerdi
Zemree28 Evet genelde doktor değil asistanlar oluyo bende özgür kartala gttim iyiydi asistandı ama ondan sonra Mehmetcan keyfoğluna gitmeye başladım 3 dür aynı asistan vardı içeriye eşimle girdim sıkıntı yaratmadı şuanki randevumu yine ona aldım