Zeynepnur01 Selam kızlar 1 2 haftadır ağrılarım kesilmişti su an 11+3 teyim ama 2 gündür sol tarafımda şiddetli ağrım var normal mi sizde de olmuş muydu
Nys1600 Zeynepnur01 gebeliğin her dönemi ağrı olur önemli olan giderek şiddetleniyor mu yatınca dinlenince geçiyor mu Vajinal akıntıda anormal bir durum var mı kanama lekelenme var mı vs
Zeynepnur01 Kanama yok ama sol tarafta şiddetli ağrı var hamilelik döneminde en şiddetli ağrım rahim büyümesine bağlı nir şey mi acaba