Dün gece 7-8 dklık aralıklarla karnımda sertleşme hissettim. Daha sonra ılık duş alınca geçti. Bugün öğlen acilden giriş yaptık. Nstden bakıldı sıkıntı yok denildi. Eve geldim ama yine karnımda sertleşme var 🫠 bu durum nasıl geçecek her an bir şey olacak diye telaş içindeyim Nst normal çıkınca problem olur mu