Herşey çok güzel ilerliyordu asla erken doğum belirtim hiç olmadı kontollerimde de Nst de de hiç sıkıntı yoktu ta ki ben bir akşam temizlik yapıp yorulduktan sonra bir farkettim ki bebeğim hareket etmiyor korkunca çikolata filan yedim çok az hareket etti sabahına doktora gidecektik ki sabaha karşı aniden suyumun patlamasıyla uyandım ki bildiğiniz çeşmeden Akarca’sına hemen hastaneye gittik acil sezeryane alındım açılmam da varmış fakat bu ikinci doğumum du ilki de sezeryandı ve derim çok incelmişti normali deneyemezdik hemen ameliyathane hazırlandı spinal iğnem yapıldı gerçekten sinek ısırığı gibiydi uzandım ve 10 dk içinde bebeğim doğdu bende onunla ağladım o an paha biçilmez okadar çok korkmuştum ki bebeğime bişey oldu diye şükürler olsun 2685 gram doğdu kuvöze bile girmedi sonrasında benim işlemlerim de bitince odaya çıkardılar karna bastırma sadece uyuşukken iki kere oldu asla hissetmiyorsunuz ben çok korkuyordum tek zorlandığım şey yine ilk ayağa kalkış oldu biraz erken de olsa sıkıntısız atlattık sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz ☺️❤️