Sakin olunn. Bende sezaryan düşünüyorum. Evet illa ki zorlukları vardır sonuçta bedeninizden yeni minik insan çıkacak. Düşününce insanın stres yapması normal. Ama Bu ister normal ister sezeryan olsun illa ki canınızın acıyacağı bir şeyler yaşanacak. Hem bebeğiniz size kavuşmaya hazır bir şekilde bekliyor. Artık bir şekilde çıkacak öyle düşünün. Siz yarın anne oluyorsunuz bu şahanee bir şeyyy :) Kendinizi akışa bırakın.