Delicesemek Kızlar hala adet olmadım 5. Gün geçikmem belirtiler hala var . Programa göre 4+4 napsam doktora gitsem mi ? Bekliyim mi ? Hamilemiyim acaba ya
melegiminannesi Negatif cıkacak diye içinde şüpheyle yaşarsan olmaz ya varda sen ters bir hareket yapıp bebişe zarar verirsen o zaman daha kötü.olur sabah ilk işin test alıp yapmak olsun bence