36 haftalık mecburi sezeryan oldum suyum bittiği için. Bebeğim 15 gündür küvezde entübe değerleri normale dönüyor ama entübeyi tolere edemiyor. Artık dayanacak gücüm kalmadı onu orada bırakıp gelmek canımdan can alıyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda