Sevilay8 ben gebeliğimi öğrendiğimden beri fitil olarak kullanıyorum sabah akşam gün içinde çok ağrım olursa 3 e çıkabiliyorum Dr önerisiyle .fitil kullandıktan sonra en az 45 dk kalkmıyorum uzanıyorum ve gün içinde sürekli akıyor beyaz beyaz normal yani 🥰ağızdan alamıyorum normalde tansiyonu düşük bi insanım Dr riske atmak istemedi baygınlık vs geçiririm diye şu ana kadar bi sıkıntı yaşamadım