yasemin_ysmn Nurellaaaaaaa1212 vardır inşallah hayırlısıyla. Ben de sabah yapcam inşallah beklediğim gibi çift çizgi görürüm
Nurellaaaaaaa1212 yasemin_ysmn kuzum kasette çokk çok silik var yarın haber ver bende tekrarlarım büyük ihtimal sonra da regllyi beklerim
Nurellaaaaaaa1212 Selim_Alparslan dediğin gibi şimdi kaseti tekrarladım çok çok silik yani gözle çok zor gözüken bi pembelik var reglyi beklemek en sağlıklısı
miroscumm Nurellaaaaaaa1212 canım bozuk gibi ama beta cizgisinin oldugu yerde pembeleşmiş ya o yuzden var gibi geldi umutlandirmayayım yine de🥹🩷
prensesannesi-01 Nurellaaaaaaa1212 amani bacım sen bugün dayanamayıp test alıp yine yaptın. Bende bugün erken gebelik testi yaptm negatif çıktı 😞 çatlama 24 de olmuştu
Nurellaaaaaaa1212 prensesannesi-01 kız benim çatlama 21. 13 gün oldu bugün bi adam akıllı teste denk gelemedim ki yoksada yok dicem de diyemiyorum 😂 regliyi bekleyelim ya