Meryoss Nurellaaaaaaa1212 aynı şekil daha demin ablam yaptı ondada çıktı şimdi kan testi verdi bekliyoruz
Selim_Alparslan Nurellaaaaaaa1212 yok onu anladım da prodoctor kullandım hep hiç bozuk çıkmadı güvenilir diye söyledim :)
Selim_Alparslan Meryoss 10 sn bekletip çıkarın lütfen:D çok fazla tutmussunuz bence içerisinde emilim olamamış gibi geldi
Selim_Alparslan Nurellaaaaaaa1212 evet canım hem de uygun ve doğru gösteriyor:) ya da kan tahlili yaptir istersen ♡
Selim_Alparslan Nurellaaaaaaa1212 bence geciktikten sonra ver canım inşallah vardır dualarım seninle ♡