Kızlar bimden çok beğenerek almıştım anatolium bitkisini henüz baska toprak bulamadım kendi aldığım toprağıyla sulayıp kullanıyorum güneş çok vurmuyor eve arada camın önüne koyuyorum güneş görsün diye çok anlamam ilk başta çok güzeldi sonra çiçekleri hep döküldü yaprakları sararmaya başlıyor sanki kendine gelir mi ya bu çiçek anlamadım 🙃

