Merhabalar 18 haftalık gebeliğimde cinsiyet öğrenmeye gittiğimizde bebeğimin kalbinin durduğunu öğrenmiştik suni sancıyla 15. Saatin sonunda normal doğum gerçekleşti odada tek başıma bıraktılar kendin yapacaksın diye kıvrana kıvrana normal doğum yaptım yatağım kan içinde kaldı bebeğimin önce bacaklarının çıktığını gördüm doktorlar geldi ve doğduktan sonra da boynuna kordon dolanmış o yüzden beslenememiş denildi biz genetikte istemiştim ayrıca böyle bir durum yaşayan var mı kordon neden dolanır çok üzgünüm ?