yesildeniz_ anneeolmkkk benimkide tam koyulaşmıyor pik yaptığı gün bu kadar oluyor. Estradiol değeri de 135 lerde çıkıyor
Merveemctgcl anneeolmkkk benim de tam koyu olmadan silikleşiyodu yumurtlama sorunu çıktı teste devam edin bu ay tam pik göremezseniz vakit kaybetmeden yumurta takibi isteyin bence
anneeolmkkk Kızlar günler sırayla bugün en son yaptığım silikleşti düzenli adet olurum hep 31-32 günde bir. 18. günüm 2 gün önce koyulaşmıştı ama bugün silikleşti acaba yumurtlama olup çatladı mı? Herkeste koyuluk farklı olabilir gibi bir yorum okumuştum burda
anneeolmkkk yesildeniz_ dediğiniz değeri bilmiyorum açıkçası peki bu kadar koyulukta yumurtlama oluyor mu yani sizin
yesildeniz_ anneeolmkkk yumurtlama oluyor sadece yumurta boyutu daha küçük oluyor ve kalitesi daha düşük oluyor
yesildeniz_ anneeolmkkk bu ay klomen kullandım ve yumurtlamayı da çatlamayı da çok net hissettim. Ovulasyon yapsaydım çok koyu çıkardı e2 279 çıktı çünkü. Yumurta boyutu 25 mm di
anneeolmkkk Merveemctgcl kasım ayında kimyasal genelik geçirdim canım sonra muayene oldum ultrasonla doktorum yumurtalıklarımın sağlıklı gözüktüğünü söyledi ama kan mı vermem gerekiyor acaba
Merveemctgcl anneeolmkkk benim de yumurtalıklarım sağlıklı ama yumurtam gelişmiyor adetin belli gününde doktor çağırıp progesteron hormonuna bakıyo yumurtlayıp yumurtlamadığını anlıyo ona göre yumurta büyütme tedavisine başlıyor
Akseec Doktorunuzdan yumurta takibi isteyin testler bozuk degilse yeterince buyumuyor sanirim. Buyumeden catlamis. İlac verecektir catlatma ignesi ya da kendi kendine de catlayabilir