Merhaba güzel anne adayları bende 38+4 ile aranızdan elendim çok şükür bende sürekli burdaki doğum hikayelerini okuyup kendimi motive ederdim şimdide size ilham olsun istedim.Bütün hafta hafif yalancı sancı zannettiğim kasılmalar başladı çarsamba acile gittim hiç sancı çıkmadı nst de açılma da yoktu cuma günü şiddetli bir sancım oldu o günde doktor kontrolüm vardı çok ilginç nst de yine sancı çıkmadı ama benim daha çok belim ağrıyordu doktorum rahim kasılması olmadığı sürece nst görmez dedi sancın vardır doğrudur ama açılma sancısıdır dedi alttan muayne etti 1 cm acılma var dedi ama ikinci doğumum olduğu için oda ilk doğumdan kalma bir açılma onu saymıyoruz dedi ve yine eve gönderdi salı günü gel dedi ama ben salıya kalmayacağını yaşadığım sancıdan tahmin ediyordum cuma günü bol bol yürüdüm hurma yedim adaçayı içtim sancı çok olduğu için erkenden uyudum gece boyu hafifledi sancım adet sancısıw gibi ama sabah lavaboya kalktım geri yattım sanki rahimden bir şey yere oturdu gibi küt diye bir his ile uyandım muhtemelen bebek kanala yerleşti ondan sonra sancım sıklaştı duşa girdim eşimi uyandırdım onunla koridorda yürüdüm baktım 5 dk bir geliyor sancı hastaneye gidelim dedim sabah 04.50 de evden çıktık özel hastane yaşadığım yere 1 saat uzaklıkta olduğu için normalde hem özel hastane hemde devlet hastanesine gidiyodum hemen evime 5 dakika mesafede olan devlet Hastanesine gittim acilden girdik hemen beni doğumhaneye götürdüler ebe alttan baktı açıklık tam doğum başlamış hemen alıyoruz dedi ne olduğunu anlamadım nasıl olurda bir gecede tam açıklık olur diye Allah’a şükrettim 05.33 de bebeğim kucağımdaydı ilk doğumumu özel hastane de epidural normal doğum yapmama rağmen ikinci doğumda devlet hastanesinde ve epiduralsiz doğurdum ön yargılı olmamak lazım çok ilgilendiler ilk doğumundan daha rahat geçti diyebilirim Allah herkese nasip etsin kolay doğumlarınız olsun inşallah, 🙏🙏🧿🤲