istkizannesi bu hafta 34 artıdayız canım ama artık yürüyemiyorum gece uyuyamıyorum o yüzden Cumartesi gidip çalışamaz raporu almayı düşünüyorum zaten bu hafta almasam önümüzdeki hafta almak zorundayım ve bayram bitimine denk gelecek yani boşuna bir hafta çalışmış olacağım o yüzden bu hafta dişimi sıkacağım sende 32. Haftanda alabilirsin hatta benim 32. Haftam sömestra denk geliyor diye doktorum 30artı da 32 diye gösterip verdi raporu