Esma3333 Kızlae kayınvalidemin çoook uzun zamandır adetten sonra kanamaları devam ediyordu. Bu son zamanlarda çok kötü kokulu kanamaları olmaya başladığı için kadın doğuma gitti ve biyopsi yapıldı sonucu çıktı ama biz anlayamadık. Anlayam varsa bakabilir mi
Mrvsmt2502 Esma3333 bu tam sonuç değil. Rahimden madde alındığı madde içinde kan, kan pıhtılaşmasına yarayan hücreler, rahim içi jel gibi sıvı, regl döneminde rahim kalınlaşmasına yarayan tabaka saptanmıştır diyor. İyi kötü bir sonuç yok yani