C01_ Kzlar 17+3 olduk evde sürekli nargile içiliyor sizce içsek az bişey bişey olur mu aranızda hiç içen var mı
Yazmelegi_ C01_ bana doktorum herseyden azda olsa ye ama nargile gibi şeylerden uzak dur demisti yinede siz bi sorun ama yasak
nevaneva C01_ sakın içmeyin bebeğinizin hakkına girmiş olursunuz Allah korusun bişey olsa içinize acı kalır