Mry2020 AnayimBenAna_ yarın okul açılıyor hepimiz için iş başı o yüzden banyo WC yıkadım akşam da yarın için yemek yapıp dolaba koysam benden iyisi yok ilk gün kolay geçer inşallah
Deleted33000 AnayimBenAna_ ben temizliği genelde pazartesi yaparım çünkü çocuklar da okula gidiyor temizlik yaptimmi biraz da olsa temiz kalıyor çocuklar evdeyken bı yandan yapıyorum bı yandan kirleniyor sanki o yüzden çokta kasmiyorum😂😂
mervemurat16 AnayimBenAna_ kolay gelsin bende sabah eşim kızı dışarı çıkarmışken topladım ortalığı yemek pişmesini bekliyorum 5 makina çamaşırsan sonra anca oturdum😄
AnayimBenAna_ mervemurat16 benimde ev doluydu görümcemler geldi şimdi boşaldı 4. Kez açtım makineyi yastıklarımı yıkıyorum 🤭 yemek derdim yok neyse ki ya dışarı çıkarız ya eve söyleriz bu akşam
AnayimBenAna_ gamzetahsin banada görümcemler geldi kahveye sürpriz yapmışlar şimdi gittiler kızımda uyudu sakinim
Deleted33000 AnayimBenAna_ enerci gelse keşke bana da bende yapsam eskiden hergun dip köşe yapardım ama şimdi yapamiyorum çok halsizim