Kızlar merhaba. 3 aya yakın az kahverengi şeklinde kanamam oldu Progestan fitil kullandım son 1 aydır doktor kesti ve kanamam hiç olmadı ama şuan ılık ılık bir şey aktı gittim ki kanamam olmuş yaşayan var mı 4 aylık olmamıza 10 günümüz vardı doktor düşük olmaz demişti ben baya tedirgin oldum yardımcı olur musunuz